“Toplana” ne otklanja kvarove u stanovima

Grejna sezona počela je u ponedeljak. Kako su temperature iznad proseka za ovo doba godine greje se u jutarnjim i večernjim satima,a upravo početak sezone pokaže da li ima i kakvih problema sa daljinskim grejanjem u stanovima. Našoj medijskoj kući javili su sugrađani sa pitanjem kome da prijavljuju kvarove o čemu smo razgovarali sa direktorom “Toplane” Miroslavom Čičulićem:

 

 

 

 

 

 

-Duže vreme našim korisnicima skrećemo pažnju da je “Toplana” jedino javno preduzeće čiji radnici otklanjaju kvarove u stanovima, kućama ili poslovnim objektima. Od ove godine mi to više ne radimo. Rad podstanica za centralno grejanje i tekuće održavanje je u ingereciji JP “Toplana” Održavanje instalacija grejanja u zgradama, ulazu i objektu je u nadležnosti Skupštine stanara odnosno vlasnika objekta.

Kako svaka zgrada ima svog upravnika, tako je i održavanje grejanja od podstanice i u stanovim u njihovoj nadležnosti.

-U slučaju da čitava zgrada nema grejanja upravnik o tome obaveštava “Toplanu” i naši radnici su dužni ili da otklone kvar ili da konstatuju koji je razlog prekida grejanja. Havarije ili curenja u zgradama radimo po hitnom postupku. Pošto radnici “Toplane” završe svoj posao upravnik zgrade treba da pozove ljude koji unutar zgrade otklanjaju kvar. Kada se posao završi “Toplana” je dužno da ponovo pusti grejanje – objašnjava Čičulić.

Curenje i ozračivanje radijatora u objektimaa nije više nadležnost “Toplane”.

-To je neispravnost unutrašnje instalacije zgrade za šta su nadležni upravnici. Na njima je da angažuju majstore – zaključio je naš sagovornik.

Javno preduzeće “Toplana” ima 3.051 korisnika, a Čičulić napominje da je sa svim upravnicima zgrada dogovoreno kako će se kvarovi ubuduće otklanjati.