Kikindsko udruženje potrošača postalo regionalno savetovalište

Zahvaljujući konkursu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija kikindsko udruženju potrošača dobilo je sredstva za finansiranje programa od javnog interesa u oblasti zaštite potrošača za ovu godinu. Od 13 udruženja koliko je učestvovalo na konkursu kikindsko je jedno od sedam koje je dobilo status regionalnog.

-To je između ostalog i potvrda da smo tokom godina radili dobro. Ovo je priznanje, ali i breme s obzirom na to da u narednom periodu treba da opravdamo poverenje koje nam je ukazano. Kao regionalno savetovalište radićemo na edukaciji kako trgovaca tako i mladih, realizovaćemo takmičenja iz poznavanja prava potrošača – rekao je Darko Cvijan, predsednik UPOK.

Novina u radu je i novo radno vreme UPOK-a. Umesto dva dana nedeljno ovo udruženje biće otvoreno od ponedeljka do petka od 9 do 17 sati, s tim što će se do 15 sati primati telefonski pozivi, a od 15 do 17 časova potrošači će moći da dođu u udruženje koje se nalazi u ulici Svetosavskoj 32.

-Najviše problema na relaciji potrošač -trgovac je je vraćanje robe. Naime, trgovci nisu najbolje upoznati kada potrošač može da vrati kupljen proizvod, a kada ne – dodao je Cvijan.

Potrošači iz čitave Srbije javljaju se udruženju u Kikindi, a naš sagovornik ističe da se u poslednje vreme javlja veći broj starijih koji kupuju proizvode u okviru raznih promocija, prezentacija ili nagradnih igara.

Prilikom kupovine van poslovnih prostorija potrošač ima pravo da se u roku od 14 dana predomisli i raskine ugovor sa trgovcem. Pozivamo potrošače da nam se što pre jave, ukoliko se nađu u ovkvim situacijama – zaključio je Cvijan.