Izmenjen red vožnje vozova, koji saobraćaju na pružnom pravcu Kikinda-Senta

1. aprila počela je rekonstrukcija regionalne, pruge Subotica – Senta, u dužini od 38,5 kilometara. Tim povodom, kako najavljuju sa kikindske Železničke stanice izmenjen je red vožnje za polaske Kikinda Senta i Senta Kikinda.

Radovi na revitalizaciji železničke pruge Senta Subotica će trajati 270 dana a planirano je da budu završeni do kraja 2019. godine.

Rekonstrukcija jednokolosečne, neelektrificirane pruge je značajna i zbog činjenice da je pet lokalnih samouprava u Vojvodini potpisalo ugovor sa železničkom kompanijom za prevoz putnika “Srbija voz” o sufinansiranju železničkog prevoza na liniji Subotica – Kikinda. Zatvaranjem pružnog dela Senta Subotice, kako je naveo zamenik šefa stanice, Nikola Brkić urađeno je prilagođavanje reda vožnje na relaciji Kikinda Senta-Senta Kikinda:

 

-Kao i redovni vozovo koji saobraćaju u redovno vreme, tako i na ova dva polaska putnici mogu da računaju svakoga dana i praznicima i nedeljom. Voz iz Kikinde, koji polazi u 5:15, stiže u Sentu u 6:30 i nema autobusku vezu za Suboricu, dok putnici koji se opredele da iz Kikinde za Sentu pođu u 10:30 i 18 sati imaju autobusku vezu za Suboticu. Takođe voz koji dolazi iz Subotice u 7:05 ima vezu za Kikindu u 8 sati i 38 minuta, kao i onaj kojim se putnici opredele da iz Subotice u Sentu stignu u 16:10, dok voz koji stiže u Kikindu u 20 sati i 37 minuta, nema vezu iz Subotice ka Senti.

Putnička karta za relaciju Kikinda Senta staje 274 dinara, dok je povratna 438 dinara. Inače, pruga Subotica – Senta izgrađena je 1889. godine, a poslednji put remontovana je dvadesetih godina prošlog veka. Zbog toga je danas stanje železničke infrastrukture na ovoj pruzi veoma loše, a brzina vozova je svega od 10 do 30 kilometara na sat, a nosivost pruge je samo 16 tona po osovini.