Dodeljene povelje kapetan Miša Anastasijević

U Gradskoj kući u Kikindi  zaslužnim firmama i pojedincima dodeljene su nagrade Kapetan Miša Anastasijević. Povelje se dodeljuju u okviru projekta “Put ka vrhu” koji je nastao pre 17 godina. Na samom početku cilj je bio da se afirmišu privredno i društveno stvaralaštvo u Srbiji, a u međuvremenu se proširio i Republiku Srpsku i Brčko Distrikt u Bosni i Hercegovini.
Obraćajući se prisutnima u svečanoj sali Skupštine Grada Kikinde zamenica gradonačelnik Bosiljka Srdić je istakla:
-Čast mi je što sam sa vama prilikom dodele priznanja koje nosi ime kapetana Miše Anastasijevića. Za života zadužio je srpski narod dobrotom, dobročinstvom i velikodnošću. Upravo su ovo neke od odlika i naših ovogodišnjih slavodobitnika čime su zaslužili priznanje.


Profesor dr Radovan Pejanović, sa Univerziteta u Novom Sadu, predsednik žirija rekao je da su odluku o tome ko će biti ovogodišnji lauerati zajedno sa njim doneli i istaknuti privrednici, novinari, profesori.
-Nama je potrebna ona Mišina imati i dati. Moramo stvarati novi svet utemljen na vrednostima i na odgovornosti, a ne na banalnostima, sebičnosti i pohlepi. Dragi slavodobitnici, iskreno vam želim da istrajete u širenju pozitivnih vibracija, da budete uzor i inspiracija generacijama koje dolaze.


U ime nagrađenih zahvalio je profesor u penziji Milovan Ćurčić koji povelju dobio za višedecenijski društveni i pedagoški rad. Priznanje Kapetan Miša Anastasijević dobili su: Kompanija “Mecafor” u Kikindi za novu investiciju u Severnobanatskom okrugu, Udruženje vinara i vinogradara “Šasla”, za obnovu vinarstva, Mokrin haus za promociju sela, Dečijem horu “Čuperak” za umetnički i humanitrani rad sa decom, džudistkinja Marica Anđelov Al-Mahamid. Nagrađeni su i preduzeće “Micron” za razvoj porodičnog biznisa, štamparija “Bis” za uspešan preduzetnički rad, Miroslav Brandić, vlasnik Turističke agencije “Oaza” za rad u obalsti turizma, KUD “Eđšeg” za unapređenje i razvoj multietičnosti, MRK “Grindex” za postignute rezultate, pansion i restoran “Twenty” za postizanje nivoa turističke ponude.